کدام کامپیوتر برای طراحان گرافیک مناسب است؟
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
کدام کامپیوتر برای طراحان گرافیک مناسب است؟
یک شنبه 1 تير 1399 ساعت 17:42 | بازدید : 312 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

در هنگام انتخاب رایانه شخصی برای طراحی گرافیک ، کلید پیدا کردن سخت افزار مناسب برای برنامه های نرم افزاری خلاق مورد استفاده شماست. شناخت عناصر کلیدی فن آوری به شما کمک می کند تا قطعات و لوازم جانبی داخلی را کم کنید تا به کامپیوتر شما قدرت و انعطاف پذیری لازم را برای تأمین نیازهای خود بدست آورید.
در نظر بگیرید
لپ تاپ های با کارایی بالا به انعطاف پذیری و قدرت به طراحان گرافیک می دهند.

رایانه های رومیزی به عنوان کارگر برای کارهای گرافیکی فشرده مانند ویرایش عکس یا فیلم و ارائه سه بعدی باقی می مانند.

اینتل طیف گسترده ای از گزینه های محاسباتی را برای پاسخگویی به نیازهای خلاقانه شما دارد.

متخصصان و دانشجویان خلاق برای کار طراحی گرافیک به کامپیوتر مناسب نیاز دارند ، خواه در یک پروژه طراحی میان مدت ، ایجاد خبرنامه برای مشاغل کوچک ، یا مدیریت کمپین های بازاریابی شرکتی که شامل طیف وسیعی از تحویل های گرافیکی سنگین است.

وقتی نوبت به انتخاب لپ تاپ برای طراحی یا رومیزی برای طراحی گرافیک می رسد ، گزینه های زیادی دارید. در نظر بگیرید که چگونه از رایانه استفاده خواهید کرد و به چه عملکردی نیاز خواهید داشت. نکته مهم در تهیه سخت افزار مناسب برای برنامه های نرم افزاری است که قصد استفاده از آنها را دارید. ابزارهای طراحی گرافیکی سطح بالا بهترین کار را در رایانه ای انجام می دهند که قدرت و گزینه های کافی برای استفاده از پتانسیل کامل آنها فراهم می کند. در عین حال ، اگر کارهای گرافیکی شما شامل ویرایش عکس زیاد یا انتقال پرونده های بزرگ نباشد ، ممکن است برای انجام کارهای خلاقانه خود به دستگاهی با همان قدرت پردازش ، حافظه و ذخیره سازی نیاز نداشته باشید.

خوشبختانه گزینه های سخت افزاری به منظور پشتیبانی از طیف وسیعی از ابزارهای دیجیتال بطور چشمگیری گسترش یافته اند که طراحان گرافیک را قادر می سازد مرزها را تحت فشار قرار داده و ایده های خود را راحت تر از همیشه به زندگی بکشند. شما همچنین این روزها هنگام صحبت از سیستم عامل خود انتخاب بیشتری دارید. چندین رایانه مستقر در ویندوز امروز قابلیت های گرافیکی مورد نیاز طراحان حرفه ای و سایر سازندگان را ارائه می دهند و گزینه های بیشتری را با قیمت های پایین تر ارائه می دهند.

لپ تاپ برای طراحی گرافیک

لپ تاپ های طراحی از هر زمان دیگری قدرتمندتر هستند. بسیاری از آنها در حال حاضر دارای سرعت و ظرفیت ذخیره سازی تقریباً رقیب دسک تاپ هستند. شما می توانید کار خود را در هر کجا که هستید ، با خود انجام دهید ، در طول جلسات طرح های ارائه شده روی صفحه را به مشتری خود ارائه دهید و به منابع وصل کنید یا پرونده ها را از راه دور منتقل کنید. صفحه نمایش داخلی با وضوح بالا تا حداکثر 4K Ultra HD جزئیات و وضوح فوق العاده ای را ارائه می دهد.

امروزه بیشتر لپ تاپ ها دارای درایوهای حالت جامد PCIe * (SSD) هستند و در هنگام باز و انتقال پرونده ها سرعت بسیار خوبی دارند.

در حالی که قابلیت حمل مهم است ، اگر لپ تاپ خیلی کوچک باشد ، می تواند به یک مانع تبدیل شود. صفحه شما باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوانید کل منطقه کاری خود را ببینید و به راحتی به ابزار مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. امروزه بسیاری از لپ تاپ ها دارای صفحه نمایش 15 اینچی یا بزرگتر هستند که املاک و مستغلات بصری مورد نیاز شما را بدون به خطر انداختن زیبایی شناسی به شما ارائه می دهند. همچنین می توانید یک رایانه 2 به یک را انتخاب کنید ، که به شما امکان می دهد بین حالت های لپ تاپ و تبلت جابجا شوید تا در حین ارائه عملکرد عالی مورد نیاز برای اجرای ابزارهای خلاقانه کلیدی خود ، بهترین حالت را در فعالیت خود داشته باشید. در حالت رایانه لوحی ، می توانید از طرح قلم برای طراحی طرح خود استفاده کنید و یا در هنگام طوفان مغزی ، مدل هایی را در پرواز ایجاد کنید. حالت تبلت همچنین می تواند راهی عالی برای ارائه کار شما باشد. نشستن در کنار مشتری و کار با طرحواره های خود آسان است ، در بزرگنمایی و اشاره به عناصر مهم ، مکث می کنید.

لپ تاپ های با کارایی بالا قابلیت انعطاف پذیری در هنگام کار ، مسافرت ، مراجعه به مشتری یا فقط در هنگام تغییر مکان را به شما می دهند.

دسک تاپ برای طراحی گرافیک

رایانه های رومیزی برای طراحی گرافیک قدرت پردازش بیشتری و امکان پشتیبانی از صفحه نمایش های بزرگتر را دارند. از آنجا که دسک تاپ ها به طور معمول از حافظه و حافظه بیشتری برخوردار هستند ، از نظر حجم عظیم پرونده که با ویرایش عکس یا ویدئوی بالا همراه هستند ، به خوبی مجهز هستند. امکان اتصال بیش از یک مانیتور به دستگاه دسک تاپ به طراحان این امکان را می دهد که چندین طرح را همزمان مشاهده کنند ، که هنگام کار روی پروژه های پیچیده مفید است.

دسک تاپ ها قدرت بیشتری ، ویژگی های بیشتر و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر انواع رایانه های شخصی دارند. PCIe * SSD برای طراحی گرافیک می تواند عملکرد را تقویت کند. دسک تاپ های مجهز به SSD های Intel® Optane are برای بارگذاری سریع برنامه ، بوت سریع و مصرف کم مصرف بهینه شده اند. علاوه بر این ، حافظه Intel® Optane in در رایانه های رومیزی ظرفیت ذخیره سازی مگا را فراهم می کند.

رومیزی را می توان با حافظه بیشتر و سایر تنظیمات سفارشی به راحتی ارتقا داد ، در حالی که معمولاً اجزای لپ تاپ برای به روزرسانی یا تغییر آنها مشکل تر است. آنها همچنین درگاه های بیشتری نسبت به لپ تاپ برای دستگاه های جانبی مانند دوربین و میکاپ دارند.

علاوه بر این ، رایانه های رومیزی تمایل دارند که به دلیل اینکه نمی خواهید آنها را بپیچانید ، آنها را درون کیسه ها قرار دهید ، آنها را به داخل حباب های درب بچرخانید یا آنها را رها کنید ، کمتر سایش کنید. آنها همچنین احتمال سرقت کمتری دارند.

دسک تاپ در سبک های مختلفی نیز موجود است. رایانه رومیزی سنتی ، دارای برج و یک مانیتور جداگانه است. یا می توانید یک رایانه همه کاره را تهیه کنید که یک مانیتور و یک کامپیوتر را در یک ترکیب کند. فضای کمتری از t می گیرد

ذخیره سازی کافی می تواند تنگناهایی ایجاد کند که روند پردازش ، ویرایش و سایر کارهای با عملکرد بالا را کند می کند. به عنوان یک طراح ، لزوماً نیازی به ذخیره تمام پرونده های پروژه بزرگ خود در هارد دیسک رایانه اصلی خود ندارید. بسیاری از طراحان از درایوهای سخت خارجی برای صرفه جویی در بخش عمده ای از کار خود استفاده می کنند - غالباً داشتن درایوهای اختصاصی برای هر مشتری ، که نه تنها رایانه های آنها را لاغر و متوسط ​​نگه می دارد بلکه به حفظ چند کاره به روشنی و جداگانه و سازمان یافته کمک می کند. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، سرعت پردازش سریعتر و کارتهای گرافیکی حتی طراحان را قادر می سازد درست از یک هارد اکسترنال کار کنند.
لپ تاپ ها معمولاً از SSD ها استفاده می کنند ، که از دوام بیشتری نسبت به HDD ها برخوردار هستند ، اگرچه رایانه های رومیزی نیز می توانند از آن استفاده کنند.
ملاحظات نمایشگر برای طراحان گرافیک از جمله اندازه صفحه ، دقت رنگ و وضوح تصویر بسیار مهم است. وقتی صحبت از لپ تاپ برای طراحی می شود ، اندازه صفحه نمایش بسیار مهم است. به عنوان یک طراح گرافیک ، به یک نمایشگر 15 اینچی یا بزرگتر نیاز دارید تا واقعاً جزئیات کافی برای انجام کارهای خود را ببینید. داشتن فضای کافی روی صفحه نمایش برای نگه داشتن نوار ابزار و صفحه کنترل خود نیز مفید است. اگر نیاز دارید که در چندین برنامه کار کنید و ببینید که در کل چه کاری انجام می دهید ، ممکن است در نظر داشته باشید که یک صفحه نمایش دوم را به لپ تاپ خود وصل کنید یا از یک رایانه رومیزی با صفحه بزرگتر استفاده کنید. داشتن یک صفحه نمایش گسترده در کار با طرح بندی های بزرگ یا نزدیک به مشاهده پرونده های با وضوح بالا کمک می کند.

بیشتر مشتری های شما دارای رنگ های تجاری خواهند بود که برای مطابقت کامل با آنها لازم است. صفحه نمایش شما باید بدون توجه به فضای رنگی که انتخاب کرده اید ، دقت رنگ را برای کارهای دیجیتالی و چاپی ارائه دهد.

شما باید بتوانید اطمینان داشته باشید که رنگی که بر روی صفحه مشاهده می کنید همان چیزی است که هنگام ارسال سندی به چاپگر دریافت خواهید کرد.

از نظر وضوح صفحه نمایش ، یک مانیتور 24 اینچی با پیکسل 1920 10 1080 تعریف کاملی را ارائه می دهد و معمولاً برای نیازهای اولیه کافی است. طراحان حرفه ای - به ویژه افرادی که ویرایش عکس را نیز انجام می دهند - ممکن است به صفحه نمایش با وضوح بالاتر مانند 1440p یا 4K احتیاج داشته باشند.

صرف نظر از اندازه و وضوح ، اتمام مات یا ضد گل می تواند به کاهش خط چشم و حواس پرتی بینایی کمک کند. با این حال ، آنها همچنین کنتراست و نشاط را کاهش می دهند ، که برای دقت در رنگ در طراحی گرافیک ، عکاسی و ویرایش فیلم ضروری است.

پورت ها و اتصال سیم کشی نیز برای کارهای طراحی گرافیک بسیار مهم هستند. هرچه ورودی و خروجی بیشتری داشته باشید ، بارگذاری پرونده ها از درایوهای خارجی و کارتهای SD آسان تر ، اضافه کردن مانیتور دیگر ، اتصال یک تبلت و صفحه کلید یا صفحه کلید ارگونومیک و استفاده از طیف وسیعی از لوازم جانبی دیگر خواهد بود.

فناوری Thunderbolt ™ 3 اتصال سریع ، همه کاره برای طیف وسیعی از لوازم جانبی و دستگاههای ذخیره سازی را فراهم می کند. علاوه بر این ، اتصال Thunderbolt امکان اتصال به شبکه های مشتری و به سرعت انتقال پرونده ها در حین کار در سایت را برای شما آسان تر می کند. در حقیقت ، Thunderbolt حداکثر 8 برابر سریعتر از USB 3.0 است و پهنای باند ویدیویی بیشتری نسبت به HDMI 1.4.1 دارد.

اتصال بی سیم انعطاف پذیری را برای طراحان از هر نقطه به طراحان می دهد. رایانه های شخصی دارای Intel® Wi-Fi 6 (Gig +) پیشرفتی در عملکرد Wi-Fi ، مدیریت ترافیک ، جلوگیری از تداخل و امنیت برای اتصال به بهترین کلاس در کلاس ارائه می دهند. تمام محصولات دارای قابلیت Wi-Fi 6 دارای فناوری های امنیتی WPA3 هستند ، که بطور خاص برای دیدار با سایه های تبلیغاتی امروز طراحی شده اند

اگر غالباً در حال حرکت هستید و یا در حین بازدید از مشتری ، Wi-Fi 6 سرعت ، ظرفیت ، قابلیت مدیریت و امنیت WLAN بهبود یافته ، 4 را برای کمک به افزایش عملکرد کلی گردش کار خود به شما پیشنهاد می کنید - به ویژه هنگامی که صحبت از انتقال فایل های رسانه ای بزرگ و سایر پهنای باند است - فعالیتهای فشرده

قابلیت های صفحه لمسی به شما امکان می دهد هنگام نمایش کار خود به سرعت زوم و خارج شوید ، اما آنها به تمیز کردن منظم نیاز دارند. پاک نگه داشتن صفحه از اثر انگشت و لکه ها بسیار حیاتی است تا شما و مشتری هایتان بتوانید کار شما را به وضوح مشاهده کنید. کمی متفاوت از قابلیت های صفحه لمسی ، کار با قلم به هنگام ایجاد نقاشی به شما احساسی واقعی می بخشد. برای بسیاری از طراحان ، این طرح در هنگام ترسیم ایده ها یا کار بر روی تصاویر ، مهم است.

بهترین ماشین برای کار

طراحان گرافیک اغلب کلاه های زیادی می پوشند و زندگی کاری بسیار پویایی دارند. به همین دلیل ، بسیاری تصمیم به تملک و استفاده از چندین سیستم می دهند. لپ تاپ های با کارایی بالا قابلیت انعطاف پذیری در هنگام کار ، مسافرت ، مراجعه به مشتری یا فقط در هنگام تغییر مکان را به شما می دهند. کارهای فشرده تر مانند رندر سه بعدی یا ویرایش ویدیو می توانند در مطب یا خانه در رایانه رومیزی انجام شوند.

https://www.intel.com/content/www/us/en/tech-tips-and-tricks/creators/best-pcs-for-graphic-design.html



|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 2700
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 283
:: بازدید سال : 1234
:: بازدید کلی : 2700